Blog Dla Przyszłych Przedsiębiorców

poniedziałek, 25 lipca 2022
Bez wiary w siebie trudno jest osiągnąć jakikolwiek sukces i szczęście. Tylko wiara w siebie pozwala na to, by podejmować bardziej odważne działania, budować relacje z innymi czy realizować plany i marzenia. Im mniej wierzy się w siebie, tym trudniej funkcjonować w codziennym życiu. Uświadom sobie swoje zalety. Chcąc uwierzyć w swoje możliwości należy zrozumieć, że każda jednostka składa się z lepszych i słabszych stron. Choć dobre strony pozornie są przyjemniejsze, to o wiele łatwiej uwierzyć w to, czego się nie ma i w czym się nie sprawdza, niż wskazać swoje mocne strony. Patrząc na siebie warto wyciszyć wewnętrznego krytyka i ocenić, jakie pozytywne cechy, kompetencje [...]
Nazwa firmy może stać się magnesem przyciągającym klientów. To z nią będzie kojarzony produkt czy usługa, to ona będzie na materiałach firmowych i o niej będzie się słyszało najczęściej, dlatego musi mieć w sobie siłę i nieść właściwy przekaz. Warto więc poświęcić czas, by ją stworzyć. Wiele możliwości. Do wymyślenia właściwej nazwy dla swojej firmy można podejść na kilka sposobów. Nazwa firmy może być: akronimem (skrót), mieszanką dwóch słów, nawiązaniem do literatury, filmu, sztuki lub wierzeń, słowem w innym języku, opisem działalności (np. usługi remontowo-budowalane), nazwiskiem założyciela lub właściciela, nazwą geograficzną, nawiązaniem do cech [...]
poniedziałek, 11 lipca 2022
Wprowadzanie nowego produktu nie jest prostym zadaniem. Wymaga doskonałej i zaawansowanej wiedzy nie tylko o rynku, ale i o potrzebach klienta. Warto jest tworzyć podstawowe wersje produktu, które pomagają w analizach i dają możliwość opracowania rozwiązań, które są najbardziej skuteczne. Zaczynając od definicji. Minimum Viable Product (MVP) jest podstawową wersją produktu albo usługi. Jest to rozwiązanie, które zapewnia użytkownikowi finalnemu ograniczony zestaw funkcjonalności. W tym przypadku najważniejsze są te funkcje, które pomagają w rozwiązaniu jednego, podstawowego, a zarazem najbardziej palącego problemu. Mogą to być zatem produkty lub [...]
poniedziałek, 4 lipca 2022
Tagi: Etat
Szukanie pracy jest jednym z trudniejszych zadań, którego nie da się uniknąć. Im większe doświadczenie, im więcej kompetencji czy umiejętności, tym na rynku pracy jest łatwiej. Nie każdy jednak ma ten komfort. Po zakończeniu edukacji nie każdy może pochwalić się imponującym doświadczeniem. Wyznaczenie kierunku i możliwości. Jeśli nie posiada się doświadczenia zawodowego, a zaczyna się szukać pracy, należy określić główne kierunki rozwoju zawodowego. Należy zatem ustalić: obszary zainteresowania, tematykę, która w ogóle nie wzbudza zainteresowania, słabe i mocne strony, dotychczasowe umiejętności, oczekiwania i kierunki rozwoju. Po wskazaniu powyższych [...]
poniedziałek, 27 czerwca 2022
Nie każdy wie jak, ale każdy o tym marzy. Zarobienie pierwszego (i każdego kolejnego) miliona w sieci, to cel, który stawia sobie coraz więcej osób. Tym bardziej, że media społecznościowe są przepełnione profilami osób, które bez wychodzenia z domu, bez wysiłku, z ciągłych wakacji, zarabiają konkretne sumy. Dzięki nim, milion wydaje się być na wyciągnięcie ręki. Osobowość społecznościowa. Dla większości osób zarabianie w Internecie kojarzy się z prowadzeniem swojego profilu w mediach społecznościowych. O ile Facebook tych możliwości daje niewiele, o tyle Instagram, YouTube czy TikTok to media, które pomagają w generowaniu zysków. Wpływy pochodzą najczęściej ze [...]
poniedziałek, 20 czerwca 2022
Sprzedaż to działanie, na którym musi skoncentrować się każdy, kto ma do zaoferowania usługi lub produkty. Tylko dobrze opracowana strategia sprzedaży pozwoli na generowanie zysków i dalszy rozwój firmy. Wato poznać metody, przy pomocy których można tę sprzedaż maksymalizować. Cross selling i jego założenia. Cross selling to sprzedaż krzyżowa. W czasie procesu zakupów potencjalnemu nabywcy podpowiada się dodatkowe produkty czy usługi, które mogą go zainteresować. Jeśli narzędzie to wykorzystywane jest w sklepie internetowym, oferowane produkty wyświetlają się w oparciu o zaawansowane algorytmy i tzw. machine learning. Analiza przeprowadzana jest [...]
poniedziałek, 13 czerwca 2022
Zgodnie z tłumaczeniem storytellig to opowiadanie historii. W oparciu o tworzoną opowieść można angażować odbiorców, budować z nimi więź. Jest to doskonały sposób na zapoznanie z marką, produktem lub z osobami, które za nimi stoją. Opowiedziana umiejętnie, jest skutecznym narzędziem marketingowym. Storytelling i jego elementy. Najważniejsze elementy, które pozwalają na to, by budować atrakcyjną historię, odnoszą się do: tworzenia kontekstu, fabuły, bohatera, konfliktu, akcji. Narracja może być prowadzona w pierwszej lub w trzeciej osobie. Wszystko uzależnione jest od przyjętego kontekstu, wartości czy przesłania, które chce się przekazać potencjalnemu [...]
poniedziałek, 6 czerwca 2022
Nagrywając filmy na YouTube trzeba się wyróżnić. Nie jest to zadanie łatwe, bo w dobie licznych twórców internetowych praktycznie wszystko już powstało. Trudno jest więc wybrać temat, którego jeszcze nie było. Jeśli nie można być prekursorem, warto skoncentrować się na atrakcyjnym ujęciu tematu, który już omawiano. Przyroda, środowisko, natura. Klasycznym tematem są wszelkie treści związane z przyrodą, środowiskiem naturalnym i ekologią. W zależności od obszaru zainteresowań można tworzyć treści na temat najbliższego otoczenia, zanieczyszczenia środowiska lub form ochrony przyrody. Ciekawym i wartościowym materiałem będą też filmy o życiu zwierząt czy o [...]
poniedziałek, 30 maja 2022
To, czy uda się sprzedać produkt lub usługę, jest w pełni uzależnione od języka, którym posługujemy się, gdy zwracamy się do potencjalnego nabywcy. To on świadczy o właściwym rozpoznaniu potrzeb, poznaniu jego motywów i zasad działania, dlatego dobrze dobrane techniki sprzedażowe bez trudu trafiają do klienta i zachęcają go do zakupu. Język korzyści i zasady działania. W języku korzyści największy nacisk kładziony jest na zalety wykorzystania produktu. Większość konsumentów nie decyduje się bowiem na zakup przedmiotu, ale korzyści, które wynikają z jego użytkowania. Każda cecha produktu musi zostać przedstawiona właśnie z perspektywy korzyści. Często [...]
poniedziałek, 23 maja 2022
Usuwanie błędów czy problemów w funkcjonowaniu firmy (i nie tylko) jest jednym z ważniejszych zadań. Tylko w ten sposób można zapewnić jej efektywność oraz zadowolenie potencjalnych klientów i pracowników. Wybór odpowiedniego narzędzia pozwalającego na skuteczną analizę jest niezbędny. Jedną z nich jest metoda 5 Why. 5 Why w ujęciu teoretycznym. Technika 5 Why (5 dlaczego), to metodologia, przy pomocy której można rozwiązywać pojawiające się problemy. Metodę tę zastosował po raz pierwszy Taichi Ono. Był to inżynier, wizjoner i menadżer, który zdecydował się na opracowanie prostego sposobu pozwalającego na dociekanie przyczyny źródłowej [...]
© Copyright 2024 zetatudoprzedsiebiorcy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin | Polityka prywatności | Kosmetyki blog
Design by Modest Programmer and Code With Kazik